Dacă ai deja o afacere sau ești la început de drum și te gândești cum să pătrunzi în online, o să îți prezint câteva sfaturi generale care te vor pune pe gânduri.
Marketingul evoluează aproape la fel de repede ca și industria IT, am trecut de la lipirea de afișe sau completarea de chestionare și formulare cu pixul la un mediu complet diferit unde clienții află de afacerea ta de la prietenul nostru Facebook.
De aceea, cel mai indicat ar fi ca, atunci când îți construiești o prezență online, să ții cont de părerea unui specialist în domeniu. Și pentru un proprietar de business este important să dețină câteva noțiuni de marketing, pentru a ști cum să evidențieze ceea ce oferă firma sa ori cum să își coordoneze un specialist. Cu cât afacerea evoluează cu atât este mai prețios timpul petrecut și calitatea operațiunilor de aceea un om din domeniu contribuie mult la maximizarea eforturilor și costurilor.
1. Stabilește-ți obiectivele.
2. Analizează-ți competiția.
3. Orientează-te spre client.
4. Mergi acolo unde sunt utilizatorii tăi.
5. Nu uita de mobil.
6. Optimizează site-ul pentru motoarele de căutare.
7. Poți lua startul printr-o rețea de socializare.
Lasati un comentariu